Tegoedbonnen minima!

Het is tijd voor een cadeau voor onze doelgroep: gezinnen die vallen binnen het minimabeleid van de gemeente Gennep.

Deze gezinnen ontvangen één dezer dagen een brief van onze stichting met hierin tegoedbonnen voor de kringloopwinkel van Stichting MaGe. Voor deze actie is samenwerking met de gemeente
Gennep gezocht. Wij zorgen voor de brieven en tegoedbonnen en de gemeente zorgt voor adressering en verzending. Zo is de privacy gewaarborgd.

Totaal gaat het om bijna 500 gezinnen die een bedrag van € 15,00 ontvangen. Een heel bedrag dus wat we weggeven, maar dat is ook de bedoeling. We zijn immers een stichting zonder winstoogmerk en hopen elk jaar iets leuks te kunnen doen voor onze doelgroep.

Ook zijn we nog bezig met het computerproject. Hiervoor is contact gezocht met de scholen in de gemeente. Ook hier aan dragen wij ons steentje (centje) bij.